Известие

Collapse
No announcement yet.

Грешки P0404 и P0101

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Когато не работи коректно

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от popaay Покажи съобщение
      Когато не работи коректно
      Предполагам, че си прав но как разбира, че той не се затваря както трябва когато се управлява от вакуми, а не е ел. Не вдявам много от тия неща но искам да си го обясня някак.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Dob4i Покажи съобщение
        А ти недей да говориш за работи, без да знаеш ! Не е нужна по-дебела планка, понеже там няма кой знае какво налягане, а и от 2 години съм така и ламаринката е здрава !
        Момчета не се карайте,всичко е до стил на каране,аз съм слагал много ламаринки от кутия Селения,но имам 2-3-ма клиенти които ги прегарят за няма и година,сега започнах да слагам алуминиева ламарина/от преден капак на Волво/

        П.С.С две думи няма проблем да се кара с ламаринка,но нека не е от кутиика от бира,а поне от кутиика от Селения например

        ---------- Post added at 08:39 ---------- Previous post was at 08:38 ----------

        Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщение
        Предполагам, че си прав но как разбира, че той не се затваря както трябва когато се управлява от вакуми, а не е ел. Не вдявам много от тия неща но искам да си го обясня някак.
        ПО дебитомера,следи исканото и реалното количество въздух което влиза в мотора.когато има голяма разлика писва че ЕГР не в час,за това ктао се затапи пак ще имаш тази грешка в ЕКУ-то постоянно
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #19
          Аха мери! Тя сега не се появява постоянно.Един или два пъти в месеца и след като я видя я изтривам и проверявам следващите няколко дена но я няма.Чудех дали спукания маркуч след турбото може да повлияе така, че да я набие тая грешка за това питах.

          п.с.
          Така, егр-а е затапен вече с алуминиева планка около 3-4мм. Затапихме го от горната страна от към смукателния колектор.Иначе го извадих целия егр и имаше чернилка по стените и самото клапанче но не и наслоена такава ама си уплътнява добре.Въпреки това с един спрей за карбуратори го напръсках яко и си светна направо лъсна отвътре и си се движи като го натиснах с отверката безпроблемно и си се затваря после. И опасенията ми, че ще почне да пуши се оказаха напразни.И преди и сега не пуши изобщо.Сега като я покарам така ще видя има ли разлика от преди-поне от пробата която направих(2-3 км) разлика не усещам във вървежа.
          Между другото сега ме е яд, че не снимах и колектора като правих маркуча на турбото. Няма нищо общо с тия снимки на които попаднах като търсих инфо за работата и следствията от ЕГР-а. От вътре по стените има само някакви отлагания от масло по стените.Стои едно лигаво като желе почти... не знам как да го опиша но предполагам разбрахте.Като имам предвид и, че е много тънък слой...нещо от рода на 1-2мм.Това е до където мога да бръкна с пръст но като гледам с фенера и навътре е все същото.
          Иии въпреки тези две интервенции на около 4000 оборота си остана лекото губене на мощност след което пак поема.Това като чета не е само при мене обаче-и при други го има тоя ефект.Даже и във фиат форума се оплакват от това-където пък споменават и някаква софтуерна грешка, че по описанията на колегата приличало на това.
          Last edited by mitkomeg; d.m.y г., 16:10.

          Comment


          • #20
            Е няма ли начин да се излъже ЕКУ-то, че егр-а работи и да няма занижени стойности на дебитомера?Защото сега като гледам ефект има в ниските обороти само(да кажем до около 2000-2500)...качат ли се почва едно разминаване прилично в исканите и достиганите стойности. Варианта с чип ми е ясен.
            Извинявайте ако въпроса ми е тъп но начинаещите сме така

            Comment


            • #21
              Да попитам и аз - от няколко месеца съм със затапен ЕГР с ламаринка. Чак сега я закачих на компютъра и видях, че е записало грешка P0404. Нямам никакви проблеми с вървенето и поведението на колата. Въпросът ми е проблем ли е да си карам с тази грешка и може ли това да повлияе на нещо друго? Ако всичко си е ок за момента няма да се занимавам да се изключва софтуерно. Колата е 2.4 140к.с..
              Мислех че имам и друг проблем (с термостата) защото колата загрява бавно,но прочетох по-горе, че със запушен ЕГР това е нормално.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от tweety Покажи съобщение
                Да попитам и аз - от няколко месеца съм със затапен ЕГР с ламаринка. Чак сега я закачих на компютъра и видях, че е записало грешка P0404. Нямам никакви проблеми с вървенето и поведението на колата. Въпросът ми е проблем ли е да си карам с тази грешка и може ли това да повлияе на нещо друго? Ако всичко си е ок за момента няма да се занимавам да се изключва софтуерно. Колата е 2.4 140к.с..
                Мислех че имам и друг проблем (с термостата) защото колата загрява бавно,но прочетох по-горе, че със запушен ЕГР това е нормално.
                Карай смело
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment

                Working...
                X